Hytale Bölge 3'e Görsel Tur

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HytaleTurkiye

Site Yöneticisi
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
35
Tepki puanı
14
blog_cover_5cb09f4a36e672001743d5de_april12_zone3_worldgen_header.jpg


Geçtiğimiz hafta bölge 3 hakkında ufak bir trailer yayınlamıştık onu buradan izleyebilirsiniz.

Hytale’nin bölgelerinin her biri topoğrafya ve yeraltı coğrafyası için kendi kurallarını kullanarak usule göre oluşturulur. Bölgeler birden fazla biyomdan oluşur ve her biri için benzersiz bir yapılar oluşturuyoruz, bu farklı bir görseliğe ve atmosfere sahip geniş manzaralar oluşturmamızı sağlıyor.


5cb09f4b36e672001743d5e2_zone_3_river_forest.jpg


Bölge 3, ormanlık vadiler, yüksek dağlar ve derin mağaralardan oluşan bir kışlık bölgedir. Her bölge, temel sihrin belirli bir yönüyle ve 3. bölgede, sargı nehirlerinden karla kaplı tepelere ve buzullara kadar her biçimde su anlamına gelen bir afiniteye sahiptir.

5cb09f4936e672001743d5da_zone_3_bird.jpg


Bölge 3'te karşılaşacağınız vahşi yaşam, başka bir yerde bulacağınızdan farklıdır. Yukarda gördüğünüz bir ağaçkakan kuşundan kurtlara, kutup ayıları ve koçlarına kadar herşye var.

5cb09f4a36e672001743d5dd_zone_3_ram.jpg


İşte bir koç!

5cb0ab9136e672001743d5f0_zone_3_cave_entrance.jpg


Kar ve buzu kazın, Biyolüminesans (Biyolüminesans, bazı canlı organizmanın gerçekleştirdiği kimyasal reaksiyonlar esnasında kimyasal enerjinin ışık enerjisine dönüştürülmesi ile ışık üretilmesi ve yayılması olgusuna verilen genel isimdir. ) mantarlarla aydınlatılmış sarma mağara sistemlerini bulacaksınız.


5cb09f4b36e672001743d5e4_zone_3_mine_entrance.jpg



Bunun gibi maden girişleri tüm dünyada bulunur. Bölge 3'ten gelen bu örnek, çoğundan daha büyüktür ve önceden var olan yeraltı yapılarına erişim sağlar - bir tüneli zorla kazmayı sevmiyorsanız kullanışlıdır!



Bu, birden fazla maden şaftı prefabrikinin benzersiz yeraltı ortamları oluşturmak için dinamik olarak nasıl birleştirilebileceğinin bir örneğidir. Dünya ekibi geliştiricisi Baxter, “Her prefabrik“ düğüm ”bir merdiven veya merdivenle bittiği için zahmetsizce akan birden fazla prefabrik üretiyor” diye açıklıyor. "Bir sonraki prefabrik merdiven veya merdiveni devam edecek. Rad akışı olmasını sağlamak benim için doğru olan en önemli şeydi."

5cb09f4a36e672001743d5e1_zone_3_dungeon.jpg


Bu aynı işlem zindan üretmek için kullanılır. Bu örnekte, ustaca üretilmiş bir mağara iskelet de dahil olmak üzere görebilirsiniz!

5cb09f4a36e672001743d5df_zone_3_sunset.jpg


Yüzeye döndüğünüzde, günün ve hava koşullarının değişmesi, manzaradaki hisleri büyük ölçüde değiştirir



Işık efektleri atmosfer yaratmada son derece faydalıdır. Bölge 3, Orbis tarihindeki en karanlık anların bazılarına ev sahipliği yapan doğal bir güzellik alanıdır - doğayla iç içe olsanız bile, bölgede kasvetli bir his vardır.

5cb09f4736e672001743d5d7_outlanders_concept_art.jpg


Bu tarihin merkezinde 3. bölgeyi ev olarak adlandıran Outlanders var. Gelecekteki bu ayrılıkçı insan grubu hakkında daha fazla şey açığa vuracağız, ancak bu arada Hytale’nin prefabrik sisteminin konsept sanatçılarımız tarafından tasarlanan tasarımlara dayanarak kamplar ve kaleler oluşturmasının bir başka örneği.

5cb09f4b36e672001743d5e5_zone_3_encampment.jpg

Outlander kampları yüksek duvarlar ve gözetleme kuleleri gibi savunma özellikleri ile heybetli ve kıllıdır. Ama kimi uzak tutmaya çalışıyorlar? Keşfederken kendiniz için cevabı bulma şansınız olacak.

5cb09f4b36e672001743d5e3_zone_3_encampment_2.jpg

Sağlam, sazdan yapılmış binalar ve ortak şömineler, 3. bölgedeki hayata farklı bir bakış açısı sağlar. Buradaki tüm buz ve tehlike değil, vahşi doğada!

5cb09f4836e672001743d5d9_zone_3_monster.jpg


İşte O!​
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: StrongBoy
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...