Okan
Site Yöneticisi
- Katılım
- 15 Ara 2018
- Mesajlar
- 38
- Tepki puanı
- 14
Canavarların olmadığı bir macera olmazdı. Bugün, Orbis'i macera modunda keşfederken karşılaşacağınız bazı tehlikeli düşmanlar hakkında biraz daha ayrıntıya gireceğiz.
Bölge 1'deki iskelet okçusu.
İskeletler, fantezi macera oyunlarının temelini oluşturur. Macera modunda, zindanlara girerken ve yerin üstündeki kalıntıları seçerken onlarla karşılaşırsınız. Bunlar ortak düşmanlar, ancak - Trorks gibi - okçular, büyücüler ve savaşçılar gibi çeşitli biçimlerde ortaya çıkıyorlar.
Sanatçı Thomas “Xael” Frick, “Farklı araçlar, silahlar, menziller vb. Kullanarak farklı türden oyunlar sunan düşmanlar istediğimizi biliyorduk” diyor. “İskeletler bunun için mükemmel bir düşman türüdür - herhangi bir teçhizat takabilirler. İnsan teçhizatına bağlı oldukları için istediğimiz herhangi bir şey olabilen temel bir“ tuğla ”dırlar. ."
Bu konsept parçası bir dizi iskelet varyantını göstermektedir.
İskeletler standart bir düşman türüdür, ancak görünümleri ve tehdit seviyeleri macera modunda ilerledikçe değişir. Daha sonraki bölgelerde karşılaşılan ölüler daha zordur, hem çevrelerini hem de pozlama tehlikesini yansıtan silah ve zırh kullanırlar.
2. bölgede bir iskelet savaşçısı.
Paletçiler karanlıkta gizleniyor, şüphesiz maceracılara atlamayı bekliyorlar.
Void Eyes, tehdit olduğunda müttefiklerini yardımlarına çağırır.
Boşluk yaratıkları ortak özelliklere sahiptir: mor vurgulu, soluk yeşil gözlü, kıvrık boynuzlu soluk ten. Thomas, “Bu kıvrık boynuzlar çeşitli yerlerde Varyn'i sembolize etmek için kullanılıyor” diyor. “Yaratıklar, farklı olsalar bile şekil açısından da birbirleriyle ilişkili” dedi. Elmas şekillere dikkat edin - bunlar Varyn ve onun kölelerinin varlığının bir başka önemli göstergesi.
Bir Void Spawn bir kum fırtınasına girer.
En tehlikeli canavarlar uygun şekilde tehdit edici bir görünüme sahiptir, özellikle Void Spawn - bunlar Varyn’in en tehlikeli askerlerinden bazıları.
Buna rağmen, tüm Hytale’daki yaratıkların oyunun genel sanat tarzının bir parçası olarak yer alması önemlidir. Bir Void Spawn'a bakıyor olsanız veya bir Kweebec ile arkadaş olsanız da, ikisinin de aynı evrenin bir parçası olduğu açıktır. Bu, tüm yaratık tasarımlarının ortak unsurlara dayanmasını sağlayarak başarılır - eğer bir gün kendi Hytale yaratıklarınızı tasarlamayı düşünüyorsanız, bunları aklınızda tutmaya değer olabilir.
“Dokular, kullandığınız renk paleti, gölgeleri nasıl çizdiğiniz, ışıkları nasıl yerleştirdiğiniz ve hangi tonları kullandığınız gibi” büyük bir rol oynuyor.
"HMM çok yardımcı oluyor çünkü her şey küplere ve düzlemlere dayanıyor - bu işleri daha tutarlı hale getirmeye yardımcı oluyor, ancak tek başına yeterli değil. Ayrıca karakterlerin ölçeğini de göz önünde bulundurmanız gerekiyor - normal boyutlu karakterlerin başlarının tümü Aynı şey, eller ve kollar, bir parmağın veya pençenin kalınlığı ve ölçeklenme şekli için de geçerlidir. "
Bunu yapmak için mantıklı olan benzer kalınlıkta bloklar ve tüm dokular arasında tutarlı bir piksel yoğunluğu kullanmak önemlidir. Bu şekilde, her şey birbirine karışır ve aynı evrene ait gibi görünür.
Bir Trork savaşçısı kamp ateşini koruyor.
Trolks tonun bir 'orta zemine' bir örneğidir - tasarımlarında ölümsüz ya da geçersiz bir yaratık için uygun olmayan bir eğlence duygusu vardır, ancak yine de fiziksel olarak tehdit ve tehdit oluşturuyorlar.
"Fantezi genellikle oldukça benzerdir ve bunu bizim yapmamızın bir yolu onunla eğlenmektir." Thomas diyor. 'Trork' ismi aslında hayata şaka olarak başladı. “Temel bir arketip, kaba yaratık - çok kaslı bir canavar deniyordum. Bir ork ya da trol yapmak istemedim, bu yüzden bir melez yarattım. Herkes onu“ Trork ”olarak adlandırdı ve sona erdi. Bunu bütünleştirerek. "
Tüm söylenenler, bazı oyuncular bir Trork kampına girdiklerinde veya Varyn’in güçleriyle karşılaştıklarında bile en büyük korkularını yaşamayacaklar. Bunun yerine, yeraltına yanlış döndüğü ve tamamen yanlış türde bir mağaraya girdiği için pişman olacaklar ...
Bütün örümcekler için üzgünüm. Her yere varıyorlar!
Son düzenleme: