Hytale Müzikleri, Sıkça Sorulan Sorular Güncellemesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HytaleTurkiye

Site Yöneticisi
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
36
Tepki puanı
14
blog_cover_5c3bb641c2188700121c02d8_musicandfaqartwork.png


Hey millet! Bugün itibariyle, Hytale treylerin açıklanmasından bu yana tam bir ay geçti. Bu nedenle, geçen ay bir göz atmak ve aldığımız en yaygın soruların bazılarını ele almak uygun görünüyor.
Buna başlamadan önce, bestecimiz Oscar Garvin'in yarattığı Hytale’in müziğinin tadına bakmak istiyorum.
Bu iki parçanın tadını çıkarmanızı umarız! Tam Hytale film müziğinin küçük bir örneğini temsil ediyorlar.
İlk olarak, topluluğun tepkisi ile havaya uçurulduğumuzu söyleyen bir ifade. İç hedefimiz, açığa çıktıktan sonraki ilk hafta boyunca yaklaşık 250.000 görüşe ulaşmaktı ve bu sayede 1.000.000 “çılgın harika” en iyi senaryomuz oldu. Bununla birlikte, burada bir ay sonra açıklanacak fragmanın 32.000.000 manzarasındayız. Hytale'in çeşitli bölümleri için çok sayıda yedekleme planının olmasına rağmen iyi gitmediğini, ancak bu kadar genişleyen karavan için herhangi bir planımız olmadı!
Bu beklenenden daha fazla dikkat, şu anda çözdüğümüz birkaç sorun yarattı. Örneğin, ilk ayda birkaç düzine takım başvurusu almak yerine 900'ün üzerinde bir sonuç aldık. Buna karşılık olarak, bu uygulamaları gerçekleştirmemize yardımcı olmak için yeni bir yazılım uygulamak zorunda kaldık.
Açıkçası, bu, içinde olmak için inanılmaz derecede şanslı bir durum. Birçoğumuz, yaşamları boyunca bu kadar dikkat çekmemiş projeler üzerinde çalıştık. Topluluğun coşkusunun çeşitli şekillerde kendini gösterdiğini görmek - fanart, analiz videoları ve topluluk grupları gibi - harika bir şey. Topluluk odaklı bir grup geliştirici olarak, sizin desteğinizden enerji çekebilmek gelişmemizi teşvik eder ve karar vermemizi bildirir.
Bununla birlikte, treylerin ne kadar dikkat çekse de, hiçbir şey oyunun geliştirilmesinden daha önemli değildir. Amacımız, oyunun ilerleyişinde sizi güncellemek ile oyunu geliştirmek arasında sağlıklı bir denge kurmak! Olduğu söyleniyor, en sık sorulan sorularınızdan bazılarına girelim






Sıkça Sorulan Sorular
---Beta ne zaman?---

Bu kesinlikle bir numaralı soru! Basitçe söylemek gerekirse, henüz size verecek kesin bir zaman çizelgesine sahip değiliz - ancak beta sürümünün önümüzdeki birkaç ay içinde piyasaya sürülmeyeceğini güvenle söyleyebiliriz. Gelişmeye devam ettikçe, zaman çizelgesinin daha net bir resmini elde edeceğimizden şüphemiz kalmayacak.
Topluluğun bazı üyeleri, beta sürümünün açıklandıktan hemen sonra başlayacağını - Ocak ayında bile olacağını belirtti. Bununla birlikte, oyunu duyurduğumuzda Hytale'nin de önemli bir yatırım aldığını açıkladığımızı da biliyor olabilirsiniz.
Bu yatırımı araştırmamızın temel nedeni, geliştiriciler olarak standartlarımızdan ya da oyuncu olarak standartlarınızdan ödün vermeden Hytale'i geliştirmemize olanak sağlamaktı. Oyunu çok erken teslim etmek için baskı altında kalmaktan kaçınmak istiyoruz - ve mutlu bir şekilde, destekçilerimizden fon almak, topluluğumuzdan hazır olmadan önce oyunu katkıda bulunmasını veya dağıtmasını istemek zorunda kalmadan Hytale'i istediğimiz şekilde geliştirebileceğimiz anlamına geliyor.
Öngörülen zamanda, geliştirme zaman çizelgesi hakkında kesinlikle daha net bir şekilde iletişim kurabilirdik. Betaya yaklaştıkça size bildireceğimizden emin olabilirsiniz. Oraya ulaşmak için çok çalışıyoruz!


---Hytale hangi programlama ve kodlama dillerini kullanıyor?---

Bu blog gönderisinin teknik olarak doğada kalmamasına çalışıyoruz. Ancak, çok daha teknik bir blog gönderisinde modlama ve içerik oluşturma ile ilgili bazı üst düzey kavramları ele alacağımızı söyleyebiliriz.

---Neden henüz resmi bir Discord subreddit forum yok?---

Bir araya geldiklerinde henüz bunlara sahip olmamak için oldukça zorlayıcı bir durum ortaya çıkaran iki nedenimiz var.
Öncelikle, oyunun gelişimine bir numaralı önceliğimiz olarak odaklanmak istiyoruz. Resmi bir Discord, subreddit ve forumları korumak, şüphelendiğinizden ve gelişimden rahatsız edebileceğinizden daha fazla iş oluşturur. Bu şeylere sahip olsaydık, onlara bakmak için uygun zamanı harcadığımızdan emin olmak isterdik. Şu anda, o zaman oyun yapımında daha iyi kullanılırdı.
İkincisi, beta hala bir süre uzaktayken, en büyük hayranlarımızın kendilerini yakmasını istemiyoruz. Diğer oyunlarda daha önce gözlemlediğimiz bir etki: Tehlike senaryosu, Hytale konusunda en heyecanlı insanların beklerken kendilerini yorucu bulmalarıdır. Dikkatli olmak istediğimiz bir şey bu.
Elbette hala geribildirimleri dinliyoruz. Sosyal medya hesaplarımıza gönderilen her şeyi, hayran subreddit'lerini ve resmi olmayan anlaşmazlık kanallarını okuyoruz. Henüz bazı konulara resmen cevap vermemiş olsak bile, bu geri bildirimler bizim için değerlidir. Son bir not, toplumun sağladığı kaynaklardan genel olarak memnun kalmamıza rağmen, bir şey doğrudan bizden gelmezse resmi olmadığını hatırlamanız gerekir. Yanlış bilgi ve clickbait dikkat edin!


---Yakında işler sayfasına gönderilen yeni takım rolleri olacak mı?---

Evet! Aldığımız iş başvurusu sayısını yönetmemize olanak sağlayacak olan yeni ve fantezi yazılımın entegrasyonunu sonlandırıyoruz. Önümüzdeki hafta bunu sürdürüp devam ettirmeliyiz, o zaman daha fazla pozisyonun reklamını yaparız. Zaten başvuruda bulunan bir kişiyseniz işlemin neresinde olduğunuza bağlı olarak yeni sistemi kullanarak yeniden başvurmamız için bizden bir e-posta alabilirsiniz. Bunun neden olduğu rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

---Ücretsiz bina veya yaratıcı bina için bir mod var mı?---

Evet! Römorkta buna küçük bir bakış vardı, fakat aynı zamanda bu modda erişilebilen tam bir isteğe bağlı üretici araçları paketi de var. Bu araçlar, her biri bloklarla harita oluşturma konusunda derin bir deneyime sahip olan dünya ekibimizle doğrudan bir ilişki içerisinde geliştirilmiştir. Gelecekte kendilerine adanmış bir blog yazısına sahip olmak için kesinlikle yeterli sayıda oluşturucu araç var.


---E-Posta Onayı?---

Orijinal planımız, beta üyeliğini onaylamak için web sitesindeki pop-up onayına dayanmaktı. Bununla birlikte, ayrıca bir e-posta almamak da beklenmeyen bir karışıklığa neden oldu. Beta kayıtlarının miktarı da bizim çözmemiz için yeni bir sorun teşkil etti. Gelecek hafta, yeni bir sisteme geçiyoruz, böylece ileriye giden kayıtlar, beta kayıt ile birlikte gönderilen güvenilir bir e-posta onayına sahip olacak. Kayıt işlemini zaten tamamlamış olanlar için başka bir işleme gerek yoktur. İlk bültenin yanı sıra, beta kaydınızın alındığına dair bir onay alacaksınız.

---Linux desteklenecek mi?---

Şu anda Linux'ta oyun istemcisini resmen destekleme planımız yok. Ancak, Hytale’nin sunucusunun çoğu Linux dağıtımında çalışacağını onaylayabiliriz (daha sonra gelmek üzere daha fazla ayrıntı

---Hytale hangi dilleri destekleyecek?---

Hytale beta sırasında bir noktada birden fazla dil içerecek - hangi dilleri ve ne zaman paylaşacak bilgimiz yok. Geçmişte kitle kaynaklı topluluk çevirilerini iyi bir etki için kullandık. Bu tekrar yapmayı düşündüğümüz bir şey.
Gayri resmi olarak yazılarımızı diğer dillere çeviren bir çok insan gördük ve bunu yapan herkese teşekkür etmek için burada hızlı bir zaman geçirmek istiyoruz. Gerçekten çok yardımcı oldu.


---Beta sürümünden sonra oyunu tamamen yayınlandığında destekleyecek misiniz?---

Evet. Gelecek yıllar boyunca oyuna yeni özellikler, içerik güncellemeleri ve daha pek çok konuda destek vermeyi planlıyoruz.


---Sonsuz harita açıklaması---

Geçtiğimiz haftanın worldgen önizlemesinden bu yana - haritanın nasıl çalıştığına dair birkaç yanlış sonuç olduğunu fark ettik, bunun “bölgeler” konsept sanatının dünyaya dilimler biçiminde sunulması nedeniyle olduğunu düşünüyoruz. Bölgelerin eşmerkezli daireler gibi yerleştirilmediğini netleştirmek istiyoruz.
Worldgen'i geleneksel bir dünya haritası şeklinde düşünebilirsiniz. Harita, sonsuz topraklarda birkaç normal kat içerik prefabrik dışında tüm normal özellikleri ile üretmeye devam ediyor.


---Video oynatıcı YouTube ve Twitch'i destekleyecek mi?---

Video oynatıcı öncelikle YouTube ve Twitch için tasarlanmıştır. Açıklamanın amaçları doğrultusunda, YouTube oynatıcısını fragmanda göstermek için yerine getirmemiz gereken şartları yerine getirmedik - bu yüzden kendi özel video oynatıcımızı kullanmayı seçtik. Bu, bazen kendi blog yazısını aldığından kuşku duymayacak bir başka özellik.


Bir sonraki blog yazısı için görüşmek üzere bu arada müziğin keyfini çıkarın!

 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...